2019年7月6日星期六

【转发支持】马来西亚华乐团调查表



马来西亚到底有多少支华乐团,华乐团究竟承载着多大的文化使命?
这个问题有有兴趣探讨吗?我自己真的很想知道。
当我看到这份问卷,我马上点击呈交了。

我好期待这份研究报告的出炉,
我想进一步了解,
马来西亚与华乐有关的一切!

也希望大家也一起来填填看看,为马来西亚华乐尽一分力。


马来西亚华乐团调查表
Survey on Malaysian Chinese Orchestras

您好,我是陈瑜琳,来自University of Nottingham Malaysia.我正在进行一项研究,题材为马来西亚华乐团身为中华文化的重要性。请您抽出15分钟的时间来完成这份问卷,以了解您在华乐团的经验 (可选华语或英语回答):
https://nottinghammy.asia.qualtrics.com/jfe/form/SV_5vzF26R5nMRBtZP
另外,也请您把这份问卷分享给您其他地区和乐团的朋友,以获取更全面的数据。谢谢您的参与和协助!您的贡献将协助发展马来西亚华乐团这方面的研究。

Hi, My name is Tan Elynn from the University of Nottingham Malaysia and I am conducting a research on Chinese Orchestras in Malaysia and its cultural significances to the Chinese community. Hence, I would appreciate it very much if you could take 15 minutes of your time to complete the following questionnaire regarding your experience in the Chinese Orchestra. The following is the survey link (choice of English or Chinese available):

https://nottinghammy.asia.qualtrics.com/jfe/form/SV_5vzF26R5nMRBtZP

Where possible, please also share this survey to your friends of different orchestras and areas for better data collection. Thank you so much for your participation and assistance! Your contribution is invaluable for the development of research in Malaysian Chinese Orchestras.

任何疑问请联络 For any enquiries please contact:kabfy5tey@nottingham.edu.my (Tan Elynn)

【4/211】

没有评论:

发表评论