2020年5月9日星期六

亲爱的,你愿意为自己选择一条丰盛之路吗?【丰盛之流的实修挑战 0天】

4月尾,伙伴询问我愿意用21天去参与丰盛之流的实修挑战吗?

我问是什么,她给我发来一下讯息:
丰盛是一种意识状态
你愿意宇宙为你准备好的
丰盛了吗?




Dear all , with everything that’s going on in the world at the moment, I think it’s time to take care of one another a bit more.
亲爱的朋友们,鉴于目前世界上发生的一切,我认为是时候彼此再多一些互相照顾了。

I am creating an abundance group and inviting you to experience a 21 day meditation conducted by Deepak Chopra, titled "21 Days of Abundance". 
我正在创建一个丰盛小组,邀请您体验由 Deepak Chopra 进行的21天冥想,题为“ 21 Days of Abundance”。

Your task each day is to listen to his 15-minute meditation and 15-minute task. The results will be amazing.
您每天的任务是聆听他15分钟的冥想和15分钟的任务。 结果将会是意想不到的。

If you are ok with it. I will put you in this group. If you can’t or don’t want to participate, you can leave this group at any time...no judgement at all. 
如果可以的话。 我将把您放在这个小组中。 如果您不能参加或不想参加,则可以随时离开该小组……绝不会对您有任何判断。

I know adding one more thing to our lives can feel like a lot and it might not be for everyone.
我知道在我们的生活中再增加一件事情会感觉很多,而且可能并不适合所有人。

For those who want to participate, here’s the info:
对于那些想参加的人,这是其信息:

This is Deepak Chopra's powerful 21 Day Meditation Program. The exercises are powerful, and exactly what one might naturally do in order to create what they want but Deepak breaks it down in a simple way. 
这是 Deepak Chopra 强大的 21 天冥想日程。 这些练习非常有力,而且正是人们自然可以做的,以创造自己想要的东西,但是 Deepak 用一种简单的方式将其分解。

This program is meant to support you in cultivating the habit of abundance.
该日程的宗旨在于帮助您养成丰盛的习惯。
I am only the messenger passing along the information and intentions as prescribed by Deepak Chopra’s program. The tasks are shared exactly as provided by the program. The goal is to get to know yourself better, change/clarify beliefs and attitudes. 
我只是传递 Deepak Chopra 日程规定的信息和意图的使者。 任务完全按照日程提供的方式共享。 目的是让您更好地了解自己,改变/阐明信念和态度。

This program is free of charge.
该日程是免费的。


我看了之后,心想谁是Deepak Chopra,于是就去问问G大哥。了解之后,我就和我的伙伴说,我愿意。很快的伙伴就在Whatapps创建了群组,而我就顺着这个流,进入了宇宙为我安排好的挑战实修,你准备好了吗?若是,请和我一起继续往前实修,一起去感受这个丰盛意识如何改变我们。

----------------------------------------------------------------------------------------------

21天丰盛实修,将在明天5月10号启航。
每天必须在 12am on the same day 之前完成任务。
任务完成后,请留言打卡。
如:Day 1 done,或  第1天  完成即可。
谢谢。祝福我们大家走在丰盛富足之流里。我们是值得的。



没有评论:

发表评论